楼主: jtp2276
|
....删贴 |
Kepada En. Goh,
Terima kasih diatas maklumbalas tuan. Sistem maklumbalas automatik kami telah mengajukan pertanyan tuan untuk perhatian kami.
Merujuk kepada maklumbalas tuan bertarikh 4hb Februari 2013 berkenaan isu menaiktaraf pakej ke 8Mbps, segala kesulitan amatlah dikesali.
Sila maklum bahawa permasalahan tuan telah kami ajukan kepada pihak yang berkenaan untuk tindakan lanjut. Buat masa ini, pihak berkenaan masih menjalankan siasatan lanjut. Kami berharap tuan dapat bersabar sehingga masalah ini diselesaikan oleh pihak berkenaan.
Untuk sebarang pertanyaan lanjut atau maklumbalas, sila e-mel kami di help@tm.com.my.
Tuan juga boleh menghubungi TM di talian 100, pilih bahasa dan pilih ?Produk dan Perkhidmatan? untuk bantuan lanjut.
Yang benar,
Noor Hasmidar
Customer Service Support,
Telekom Malaysia.
JBTALKS.CC |联系我们 |隐私政策 |Share
GMT+8, 2025-1-31 10:38 PM , Processed in 0.110460 second(s), 20 queries .
Powered by Discuz! X2.5 © 2001-2012 Comsenz Inc.
本论坛言论纯属发表者个人意见,与本论坛立场无关
Copyright © 2003-2012 JBTALKS.CC All Rights Reserved
Dedicated Server powered by iCore Technology Sdn. Bhd.